سرخط خبرها

کدام مدارس استان تهران تا پنج‌شنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۸۳۴۷
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
کدام مدارس استان تهران تا پنج‌شنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، میر محمد غراوی اظهار داشت: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی مهدکودک‌ها طی این مدت ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری می‌باشد، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت دارند، جلوگیری نمایند.

غراوی ادامه داد: مجوز‌های طرح ترافیک توسط شهرداری تهران در این بازه زمانی صادر نمی‌شود و اعمال تردد نوبتی زوج و فرد کلیه خودرو‌ها از محدوده طرح کاهش آلودگی هوا انجام می‌شود و یک سوم کارکنان دستگاه‌های دولتی با اولویت کارمندان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار با نظر دستگاه مربوطه در این بازه زمانی دورکار می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->